Uncategorized

מהי מערכת "שוהם"

מערכת "שוהם" כוללת מחשב לוח המותקן על גבי מתקן ייעודי, הממוקם בכניסה לגן. המערכת מתופעלת באופן ידידותי וקליל, כך שבלחיצה על צג המסך, מעדכנים ההורים על הגעת ילדם לגן.

 

במידה ולא התקבל עדכון שכזה, יקבלו ההורים הודעות טקסט, המאפשרות להם לאשר כי הם מודעים לכך שילדם טרם הגיע לגן. במידה ולא ישיבו בפרק זמן של 5 דקות יישלח מסרון נוסף אל מספר חירום, אשר הוגדר במערכת על ידי ההורים, קרי: סבתא/סבא, דוד/ה וכיו"ב.

כמו כן, יוכלו ההורים לעדכן על אי הגעת ילדם לגן, מכל סיבה שהיא (חופשה, מחלה וכד'), על ידי שליחת מסרון למערכת.

 

המערכת כוללת מסך ראשי ומסך הגדרות, בו יוכל צוות הגן לעדכן את הפרטים הרלוונטיים כגון: קבוצות הגן, עריכת ילדי הגן, הוספת / החלפת תמונות, עדכון זמני התראה וכיו"ב.

על אף האמור לעיל, חברת מוגנים בגנים מספקת שרות לקוחות מלא לגני הילדים ובלחיצה על לחצן "שירות לקוחות", יוכלו צוות הגן ליצור קשר עם שרות הלקוחות של החברה.

לאחר לחיצה על לחצן "שרות לקוחות", ישוב אל צוות הגן נציג החברה ויבצע את כל הפעולות דרך שרתי החברה ללא צורך בהתערבות הצוות.

 

המערכת, אשר פותחה מתוך מחשבה מעמיקה ומתן פתרון יעיל להורים ולגננות כאחד באשר להגעת הילדים אל הגן, מקלה על הגננות ומסייעת לשיתוף הפעולה של ההורים עם הגן.

 

ליצירת קשר לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *